Piagam Pelanggan ILJTM
BIL |
Perkara |
1. |
Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. |
2. |
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. |
3. |
Membayar elaun saku kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb bulan berikutnya. |
4. |
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. |
5. |
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. |
Pencapaian Piagam Pelanggan ILP APNT dari Mac sehingga April 2019
BIL |
Piagam Pelanggan |
Bahagian |
Bilangan Diterima |
Bilangan Selesai |
Peratus Pencapaian |
1. |
Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. |
Kewangan |
97 |
97 |
100% |
2. |
Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. |
Dari Fail Aduan Pelanggan |
0 |
0 |
100% |
3. |
Membayar elaun saku kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb bulan berikutnya. |
Kewangan |
7 |
7 |
100% |
4. |
Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. |
BKKL |
237 |
237 |
100% |
5. |
Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. |
Kaunter Khidmat Pelanggan |
1000 |
1000 |
100% |